top of page
חיפוש

ספה נפתחת למיטה, כיצד לבחור?

עודכן: 27 בנוב׳ 2023


ספה נפתחת למיטה

לעיתים קיים צורך במיטה נוספת או במקום אירוח בבית, במקרים כאלה ספה נפתחת למיטה לחדר האירוח או סלון עם מיטה לחדר המגורים זהו פיתרון מושלם ונוח.


במידה ואתם מחפשים סלון עם מיטה, יש לזכור שעדיין עיקר השימוש של הסלון יהיה לישיבת בני המשפחה ולכן מומלץ גם להתייחס לזאת בהתאם.


כלומר, קודם לבדוק שהסלון מתאים מבחינת נוחות הישיבה, מבחינת העיצוב ושאר הקריטריונים אשר חשובים לכם ורק לאחר מכן להתעניין במנגנון עם המיטה.


חשוב לזכור, כאשר מחפשים סלון עם מיטה או ספה נפתחת למיטה אין זה אומר שצריך להתפשר על נוחות הישיבה, העיצוב ואפילו השינה.


בסלון עם מיטה ובכל ספה שנפתחת, קיים מנגנון שהוא חלק מאוד חשוב במבנה הספה. בכל הנוגע למנגנון הפתיחה, חשוב מאוד שיהיה מנגנון עמיד ובנוי היטב כך שהפתיחה לא תפגום במשך הזמן באיכות הישיבה וכמובן חשוב שהפתיחה תהיה קלה.


יחד עם זאת , גם איכות השינה חשובה ולכן יש לבדוק כי אכן מדובר במזרון שמתאים לצרכים שלכם. בין אן מדובר בצרכים יומיומיים או מדי פעם לאורחים.


סלון עם מיטה או ספה נפתחת למיטה זהו פיתרון נוח וזמין, אך כאשר מדובר במנגנון כזה חשוב מאוד להקפיד על חומרים איכותיים וחזקים אשר יהיו עמידים לאורך שנים.


סלון איטלקי עם מיטה זהו סלון אשר ברוב המקרים יכיל בתוכו מנגנון איכותי אשר יהיה עמיד ושימושי לאורך שנים.


חשוב לציין שגם במקרה של רכישת סלון עם מיטה או ספה נפתחת למיטה יש לדרוש את כל הפרטים כתובים בהזמנה בדיוק כמו במקרים הקודמים.

bottom of page