top of page
חיפוש

ריהוט חכם שהופך כל דירה קטנה לגדולה

עודכן: 4 באפר׳

עיצוב דירות קטנות הוא עניין הרבה יותר פשוט מאז שהמושג "מיקרו דירות" נכנס לחיינו.


מיקרו דירות או מיקרו ליבינג זוהי צורת חיים בחללי מגורים שהם קטנים יותר מהמקובל. מונח זה כולל דירות קטנות במיוחד, דירות סטודיו ועוד מגוון של חללים קטנים שהופכים לחללי מגורים.


זהו סגנון חיים עם יתרונות רבים שהופך למקובל יותר הודות למחירים הנגישים והגישה המינימליסטית המקיימת אורח חיים בר קיימא אשר תופס תאוצה כיום.


ריהוט חכם- מיטות קיר לדירות קטנות
ריהוט חכם שהופך כל דירה קטנה לגדולה

ריהוט חכם ורב תכליתי זהו הפתרון המושלם לניצול יעיל ונכון יותר של חלל הבית, גם כאשר מדובר בעיצוב דירות קטנות אך גם בחללים גדולים יותר.


באמצעות רכישה של רהיטים מולטי פונקציונליים שיכולים לשנות את צורתם ותפקידם ניתן להפיק יותר משטח הבית שלכם.


למשל, ספה נפתחת למיטה יכולה לספק גם מערכת ישיבה מעוצבת ומפנקת אבל גם מרחב שינה נוסף כאשר מגיעים אליכם האורחים.


רהיטים חכמים ומתקפלים יוצרים סביבת מגורים אסטטית ונעימה בזכות היכולת להתאים את עצמם לצרכים היומיומיים שלכם.


ישנם של סוגים שונים של רהיטים חכמים ומולטי פונקציונליים כמו פינות אוכל מתקפלות, כיסאות מתקפלים, פינות עבודה חכמות ועוד...


עם זאת, הרהיטים המתקפלים המוכרים והנפוצים ביותר כיום יהיו המיטות המתקפלות לקיר הידועות בשם "מרפי בד" והספות הנפתחות למיטה.


מיטת קיר- אקסלנט רהיטים פתרונות ריהוט חכם תוצרת איטליה


ספות נפתחות למיטה


ספה נפתחת למיטת אירוח היא אחד מפתרונות הריהוט החכם הנפוצים והמוכרים ביותר בעולם כיום.


ספה נפתחת למיטה היא פתרון נהדר לחללים קטנים משום שמקבלים שני מוצרים באחד.


מערכת של ספה נפתחת למיטה מספקת גם פתרון ישיבה מעוצב ונוח וגם פתרון אירוח איכותי במיוחד בהתאם לצרכים של בני הבית מבלי להתפשר על איכות מערכת הישיבה או השינה.


רכישת ספה נפתחת למיטה איכותית הינה אופציה נהדרת שכן הספות האיכותיות שנפתחות למיטה נועדו לתת פתרון לאורך שנים רבות גם כפתרון אירוח וגם כפתרון של מערכת ישיבה.




מיטת קיר היא פתרון מעולה במיוחד לניצול טוב של חללים קטנים משום שהיא מספקת פתרון שינה ברמה הגבוהה תוך ניצול מירבי של חלל החדר בזכות שטח הרצפה המינימלי שמיטת הקיר תופסת.


מיטות קיר קלות מאוד לתפעול ובנויות לשימוש יומיומי.


ניתן לנצל את השטח של מיטות הקיר לשימושים נוספים באמצעות שילוב של שולחן עבודה מתקפל ואפילו מערכת ישיבה במידת הצורך.




ריהוט חכם לבית - לסיכום:


הפופולריות של הריהוט החכם צמחה מאוד בשנים האחרונות בין היתר בזכות הצמצום של חללי המגורים ובצורך לניצול חכם ויעיל יותר של חלל הבית.


כמו כן, בזכות המודעות ההולכת וגדלה בעולם ידידותי יותר לסביבה שכן ריהוט חכם יודע לתת מענה מדויק לכך בזכות ניצול טוב יותר של המשאבים.


ריהוט חכם כמו ספות נפתחות למיטה ומיטות קיר הם גם פתרון מעוצב אך במקביל גם פתרון יעיל ולכן יהיו מושלמים לכל מי שרוצה למקסם את מרחב המחיה שלו תוך שמירה על עיצוב מדויק ופונקציונליות.




bottom of page