top of page
חיפוש

חדשנות, קיימות ואיכות.

עודכן: 23 בנוב׳ 2021

מושגים כמו "איכות" "קיימות" ו"חדשנות" נשמעים ללא הפסקה ובקלות דעת על ידי יצרני רהיטים ומשרדי אדריכלים שונים, אבל מה זה באמת אומר ומה המשמעויות של לאמץ עקרונות של קיימות סביבתית, איכות וחדשנות.

חדשנות, קיימות ואיכות- הפעלת עסק בר קיימא בעידן הגלובלי

אנחנו באקסלנט רהיטים מבינים שהפעלת עסק בר קיימא בעידן הגלובלי אינו דבר פשוט שמציב בפנינו אתגרים רבים.


יש לתת את תשומת הלב הנדרשת למגוון רחב מאוד של נושאים כמו למשל: איכות חומרים, מקור חומרי הגלם, עמידות המוצרים לאורך זמן, שיטות ייצור, זכויות עובדים בשרשרת האספקה שלנו ושימור משאבים לדורות הבאים.


איכות, קיימות וחדשנות תלויים האחד בשני וכדי לקיים עסק בר קיימא שלושת הגורמים האלה חייבים להתקיים בו זמנית. למשל, מיטות קיר רבות מיוצרות על ידי ספקים שונים ברחבי העולם.


במקרים רבים המיטות המתקפלות יהיו זולות בצורה יוצאת דופן וזאת משום שהדבר היחידי שמעניין את אותם היצרנים הוא לייצר כמויות גדולות במהירות, במחירים זולים וזאת מבלי להתחשב בהיבטים הסביבתיים או ההומניטריים של תהליך היצור.


במצב כזה לא מתקיים אף אחד משלושת התנאים ההכרחיים. אין הקפדה על איכות המוצרים, אין שום דגש לנושא הקיימות וכמובן שבמצב כזה גם אין מקום לחדשנות.


לכן, באופן כמעט גורף התוצאה של כך תהיה מוצרים זולים, לא בטיחותיים למשתמש ובאיכות ירודה מאוד.


מיטות קיר תוצרת איטליה- אקסלנט רהיטים

ריהוט בר קיימא מתחיל קודם כל בחומרים איכותיים ומקוריים.


זאת הסיבה למשל שמיטות הקיר שלנו מיוצרות באיטליה ומכילות לפחות 90% של עץ ממוחזר ובר קיימא.


בתהליך היצור של מיטות הקיר שלנו לא נכרת אפילו עץ אחד ותהליך זה חוסך אלפי טונות של פסולת תעשייתית.


מעבר לעובדה שזה טוב לסביבה, אנחנו גם מקבלים מוצר הרבה יותר אמין ואיכותי.


המנגנונים של מיטות הקיר שלנו מוגנים בפטנט ועל מנת שהמוצר ימשיך לעבוד בצורה אמינה ובטוחה לשנים רבות, חשוב שהמסגרת עליו מורכב המנגנון לא תקבל עיוותים.


באופן כללי מנגנונים של מיטות קיר פועלים בצורה מאוד מדויקת בתוך המסגרת. לכן, מיטות קיר לא יכולות לספוג שינויים כמו התרחבויות או התכווצויות שטבעיים לעץ מלא.


השימוש בעץ ממוחזר מבטיח לנו שהמוצר לא יקבל שינויים ולכן מהבחינה הזאת המוצר עמיד ואמין לחלוטין.


תהליכי יצור נקיים יותר וידידותיים לסביבה.


אנחנו באקסלנט רהיטים והיצרנים שאנחנו בוחרים לעבוד איתם מקפידים מאוד על ההשפעה הסביבתית בכל שלב בתהליך היצור וההרכבה.


למשל, יצרן מיטות הקיר שלנו Clei עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם ובמכשור האיכותי ביותר כך שהוא מונע פליטת גזים לאוויר.


תהליך העבודה הינו מתוחכם במיוחד. למשל, לוחות העץ נחתכים במיכל ואקום מיוחד ששואב את כל הנסורת ובסופו של התהליך אותה נסורת מאוחסנת ועוברת למחזור.


תהליך דומה קורה גם עם גזים שמשתחררים בתהליך היצור שנשאבים בוואקום ונאספים על ידי חברה מיוחדת שיכולה לעשות בגזים האלה שימוש חוזר.


אקסלנט רהיטים- חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת
חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת

חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת.


בניגוד להרבה חקיינים בענף הרהיטים, כל מיטות הקיר של Clei הן מקוריות לחלוטין ומוגנות בפטנט.


החל מהעיצוב והאסתטיקה של מיטות הקיר ועד למנגנונים, החומרה של מערכות הקיר המתקפלות ומנגנוני הבטיחות הייחודיים למוצרים של Clei.


כל מיטת קיר או מערכת של ריהוט חכם עוברת בדיקות מקיפות וקפדניות כדי לעמוד בתקני האיכות המחמירים ביותר בעולם.


לכן, לא ניתן לרכוש את המנגנון בלבד אלא ניתן לרכוש מערכת של מיטת קיר.


כמו כן, לא ניתן לרכוש את המנגנונים האלה בשום מקום אחר.


כל המערכות עוברות בדיקות קפדניות של ISO 9001, זהו התקן הבינלאומי הרחב ביותר לניהול והבטחת איכות של מוצרים על מנת להבטיח שהמוצרים עמידים לחלוטין ויכולים לתפקד לאורך שנים רבות על בסיס יומיומי.


קודם כל בני אדם.


אנחנו באקסלנט רהיטים מאמינים שבני אדם קודמים לכל. זה נכון גם ביחסים שלנו עם הלקוחות שלנו אבל כמובן שזה גם נכון ליחסים עם העובדים בחברה ובשרשרת האספקה.


אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל החברות בשרשרת האספקה הבינלאומית שלנו. זאת משום שחשוב לנו שכל העובדים בשרשרת האספקה יקבלו יחס הגון ויקבלו רשת ביטחון ממקום העבודה שלהם.


אנחנו עומדים על כך שכל המוצרים שלנו והמנגנונים ייוצרו רק במדינות שמכילות את החוק הבינלאומי של זכויות אדם בנושאים כמו שכר, חירות וכבוד, קניין, אי הפלייה והתאגדות.


משמעות הדברים היא שכל העובדים בשרשרת האספקה שלנו מקבלים שכר ותנאים הולמים. זאת אחת הסיבות שכל שרשרת האספקה שלנו נמצאת באירופה.


למה זה חשוב לנו?


כמובן שאיכות המוצרים חשובה לנו, אבל יחד עם זאת חשובה לנו גם איכות החיים של האנשים מאחורי המוצרים.


איכות המוצרים לא יכולה לבוא על חשבון איכות החיים של העובדים ולרוב הדברים יהיו קשורים זה בזה.


במקרים כאלה שכלל העובדים מקבלים תנאים הולמים מדובר יהיה בכוח עבודה מיומן ביותר שיכול ומקפיד על תהליכי ייצור איכותיים ומדויקים ביותר, תהליך שבסופו של דבר מקבלים מוצר איכותי ביותר, אמין ועמיד לאורך שנים רבות.


אקסלנט רהיטים- ריהוט חכם ופתרונות אירוח תוצרת איטליה








bottom of page