top of page
חיפוש

מיטת קיר או ספה נפתחת למיטה? הפתרונות שיוציאו יותר מהבית שלכם.

עודכן: 13 במרץ 2022

כדי להפוך את החדר מחלל צפוף לחלל אלגנטי וכזה שנעים להיות בו נדרשת לא מעט יצירתיות. אין ספק שרוב הריהוט בחדרים הינו ריהוט הכרחי, אבל בחלק גדול מהמקרים נעשה שימוש ברהיטים גדולים ומסורבלים, כמו למשל המיטה בחדר השינה.


כמובן שהמיטה הינה רהיט חובה, אין על כך בכלל שאלה, אבל חשוב לזכור שהמיטה תהיה לרוב הרהיט הגדול ביותר בחדר שיתפוס את רוב החלל וזאת כאשר השימוש במיטה יהיה רק בחלק יחסית קטן משעות היממה.



ספה נפתחת למיטה תוצרת איטליה שיוצרת חלל אלגנטי
עם שימוש נכון בריהוט חכם ניתן ליצור חלל אלגנטי ורב תכליתי


מכורח הנסיבות, הרבה אנשים תוהים האם חדר השינה שלהם או חדר השינה של הילדים מנוצל בצורה המיטבית או שיש מקום לשיפור. לכן, אותם אנשים מחפשים פתרונות חכמים ודרכים חדשות ויצירתיות כדי לנצל טוב יותר את השטח הפנוי בבית שלהם.


באופן טבעי, החדרים הראשונים שמועמדים לשינוי והפיכתם לחדרים רב תכליתיים הם חדרי השינה. זאת, משום שאלו הם החדרים אשר מנוצלים בצורה הכי פחות יעילה ברוב שעות היממה ובעצם כמעט ולא מנוצלים כלל בכל הזמן שאנו ערים.



מיטות קיר מתקפלות לארון באיכות גבוהה
מנצלים את השטח הפנוי בבית בצורה טובה יותר עם פתרונות של ריהוט חכם

מיטות קיר משולבות עם ספה או מיטת קיר משולבת עם שולחן מתקפל
הופכים את החדרים בבית לחדרים רב תכליתיים באמצעות מיטות קיר

פתרונות ריהוט פונקציונאלי או בשמם השני פתרונות ריהוט חכם יהיו הפתרונות המדויקים ביותר.


פתרון של מיטה מתקפלת שחוסכת מקום כמו למשל מיטת קיר או ספה נפתחת למיטה תספק פתרון אסתטי, איכותי וכזה שיאפשר לכם למקסם את חלל החדר בדיוק באופן הנכון ביותר עבורכם.


בין אם אתם מחפשים פתרון של שינה יומיומית עבורכם ובין אם אתם מחפשים פתרון אירוח עבור אורחים מזדמנים, גם ספה נפתחת למיטה וגם פתרון של מיטת קיר יספקו לכם פתרון נהדר.


לשאלה של איזה פתרון טוב יותר התשובה היא מורכבת. ישנו ויכוח של עשרות שנים בין יצרנים של ספות נפתחות לבין יצרנים של מיטות קיר בנוגע לשאלה של מה עדיף.


בפועל, התשובה תלויה מאוד בצרכים האישיים שלכם. כלומר, מצד אחד אומנם שתי הפתרונות נותנים מענה של מיטה מתקפלת איכותית שמתאימה גם לאירוח וגם לשימוש יומיומי אבל מנגד שני הפתרונות נותנים מענה שונה מבחינת השימוש במהלך היום כאשר המיטה מקופלת.


מתלבטים ורוצים לדעת איזה פתרון נכון יותר עבורכם? צרו קשר ונשמח לייעץ ולעזור לכם למצוא את הפתרון הנכון ביותר עבורכם.


ספות נפתחות למיטה איכותית תוצרת איטליה- אקסלנט רהיטים
ספה נפתחת למיטה שתאפשר לכם למקסם את חלל החדר בצורה נכונה ביותר עבורכם

פתרונות אירוח מתקפלים תוצרת איטליה
מיטה מתקפלת שחוסכת מקום- ספה נפתחת



bottom of page