top of page
חיפוש

ריהוט חכם- פתרון שפוי באזורים שמחירי הדיור רחוקים משפיות

עודכן: 13 במרץ 2022

בזמן שמחירי הדיור ממשיכים לטפס בעיקר באזורי הביקוש, בעולם ובישראל בפרט כבר הפנימו שלא חייבים דירות ענקיות במחירים מטורפים.


יותר ויותר אנשים מבינים היום שהם יכולים לקבל מענה מעולה לכל הצרכים שלהם ואף יותר מכך גם בדירות קטנות יותר ואפילו בדירות של 40-50 מ"ר.


ככל שאזורי הביקוש ימשיכו את המגמה ויהפכו לצפופים יותר, כך מושגים כמו מיקרו ליבינג, מיקרו דירות וכן ריהוט חכם יתפסו נפח משמעותי יותר בחיינו ואף יגדירו את סגנון החיים האורבני.


מערכת של מיטת קיר משתלבת בצורה מושלמת בסגנון החיים האורבני
מושגים כמו מיקרו ליבינג וריהוט חכם יתפסו נפח משמעותי יותר בחיינו ובהגדרת סגנון החיים האורבני.

מיטת קיר תוצרת איטליה- אקסלנט רהיטים
ניתן לקבל מענה מעולה לכל הצרכים שלכם ואף יותר מכך גם בדירות קטנות יותר ואפילו בדירות של 40-50 מ"ר.


מהי תופעת המיקרו ליבינג? והאם מיקרו דירות יהפכו להיות הפתרון של סגנון החיים האורבני?

ובכן, בישראל כמו בשאר העולם ישנו תהליך מואץ של אורבניזציה היוצר אתגרים חדשים שלא היו קיימים לפני מאות שנים.


משמעות הדבר שהצפיפות בערים הגדולות ובעיקר במרכזי הערים תמשיך לגדול באחוזים גבוהים וכמובן שיש לכך השפעה ישירה על העלות המטורפת של כל מ"ר במקומות אלה.


התופעה של מיקרו דירות היא תוצאה ישירה של יוקר המחיה, כשמחירי הנדל"ן והשכירות בשמיים החיים במרכזי הערים הופכים להיות בלתי מושגים וככל שהעלות של כל מ"ר עולה כך אנשים יחפשו יחידות קטנות יותר.


הרעיון של מיקרו דירות הוא שמדובר ביחידות מאוד קטנות (יחידות דיור קטנות יותר מיחידות סטודיו למשל) ומכיוון שכך המגורים בדירות קטנות כאלה יהיו ברי השגה לאוכלוסיות מגוונות יותר שלא בהכרח יכולות להרשות לעצמן לחיות במרכזי הערים בדירות גדולות.


ביחידות של מיקרו ליבינג יהיה ניצול מקסימלי של חלל הבית. כדי לנצל את מעט השטח בצורה אופטימלית, אנשים שחיים בסגנון חיים הזה יעשו שימוש בריהוט חכם ורב תכליתי.


מיטת קיר נפתחת למיטת קומותיים- מיקרו ליבינג
ניצול מקסימלי של שטח הבית באמצעות ריהוט חכם


אך עדיין עולה השאלה, האם מיקרו ליבינג או דירות מיקרו זהו באמת הפתרון?

מיקרו דירות הן התוצאה אך חד משמעית הן לא הפתרון. מרבית האנשים בעולם לא היו בוחרים מרצון לגור ביחידה צפופה של מטרים ספורים אשר גודלה לא עולה בהרבה מגודלו של תא בכלא.


בנוסף, דירות מיקרו יכולות להיות רלוונטיות בעיקר לאנשים שגרים לבד ואולי במקרים מסוימים לזוגות. אך בכל מקרה זה לא נותן פתרון למשפחות עם ילדים.


אז מהו כן הפתרון? ריהוט חכם ורב תכליתי.

מכיוון שמחירי הדיור במרכזי הערים הגדולות הם רחוקים מלהיות שפויים וברי השגה עבור חלק גדול מהאוכלוסייה, הדבר העיקרי והחשוב ביותר שיש לעשות הוא לשנות את התפיסה שלנו לגבי מרחבים ולגבי עיצוב החללים השונים.


אם תחשבו על זה, בפועל מרבית הריהוט שאנחנו מעצבים באמצעותו את הבית הפרטי שלנו, את בית המלון, את הצימר או כל חלל אחר הוא ריהוט כבד שתופס במרבית היום שטח יקר ולא מנוצל.


בין אם מדובר בבית הפרטי שלנו או בבית המלון האם אנחנו באמת צריכים את המיטה שתתפוס לנו חלק מכובד מחלל החדר במהלך היום כשאנחנו לא ישנים? הרי מיטת קיר יכולה לספק לנו לחלוטין את אותו המענה באותה איכות שינה שנקבל במיטה רגילה.


האם אנחנו באמת צריכים פינת אוכל כל כך גדולה ביום יום שלנו?


בפועל, אנחנו יכולים לנצל ולעצב את הבית בצורה כזאת שנקבל לחלוטין את אותה התמורה עבור שטח קטן בהרבה מהשטח שאנחנו חושבים שאנחנו צריכים.


איך עושים את זה? בעזרת ריהוט חכם ורב תכליתי. ריהוט רב תכליתי יכול לאפשר למשפחה לחיות בדירת 60 מ"ר באותה איכות החיים ובאותם מרחבים שהיו מקבלים בדירת 120 מ"ר וללא שום פשרה על האיכות או הנוחות.


לסיכום,

מיקרו ליבינג או מיקרו דירות זהו לחלוטין אינו הפתרון אלא התוצאה. הפתרון למגורים באזורים שמחירי הדיור בהם לא שפויים הוא השימוש בריהוט החכם והרב התכליתי שיודע ויכול לעמוד בקצב החיים הדינמי במרכזי הערים ולהשתנות בקלות בהתאם לחיים ולצרכים האישיים של כל משפחה.


בסופו של דבר עולם הריהוט החכם הוא זה שבאמת יגדיר את סגנון החיים האורבני ויצור עולם שלם של אפשרויות. ניתן כבר עכשיו ולבטח שניתן יהיה גם בעתיד לשנות את אופיו של כל חלל בצורה מהירה ופשוטה.


אל תעצבו "בתים חכמים", תעצבו בתים עם ריהוט חכם וכך תוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל של הבית שלכם.

ריהוט חכם ומיקרו ליבינג

אקסלנט רהיטים- דירות מיקרו וריהוט חכם

ריהוט חכם תוצרת איטליה-  מותאם לדירות סטודיו וחללים קטנים

אקסלנט רהיטים

bottom of page