top of page
חיפוש

רהיטים לבתי מלון, צימרים ובתי הארחה

עודכן: 4 במאי 2020

ריהוט ועיצוב של בתי מלון שמעביר את הסיפור שלכם.

בדיוק כפי שהרהיטים בבתים הפרטיים משקפים את האישיות ואורח החיים של דיירי הבית, כך צריך להיות גם העיצוב והריהוט בבית המלון. העיצוב והריהוט של בית המלון צריכים לשקף לאורחים שלכם אודות בית המלון, לספר את הסיפור שלכם ולהעביר לאורחים את חווית האירוח שאתם רוצים לספק. זאת, ניתן לעשות ביצירת הרמוניה ושפה עיצובית תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים, ריפודים, צבעים וכמובן בעזרת ריהוט פונקציונלי ואיכותי שיראה לאורחים שהם חשובים לכם ושדאגתם להם לכל הפרטים הקטנים כדי לספק להם מענה מלא על כל הצרכים שלהם בעת שהותם בבית המלון.


פתרונות אירוח לבתי מלון- אקסלנט רהיטים, ריהוט חכם תוצרת איטליה
ריהוט חכם לבתי מלון שמראה לאורחים שלכם שדאגתם להם לכל הפרטים


שלב בחירת הריהוט לבית המלון זהו שלב קריטי בתהליך. בשונה מבתים פרטיים, בבתי מלון עוברים מידי יום כמות גדולה מאוד של אנשים ואנחנו נרצה לספק לכל אורח את חווית האירוח המושלמת. זה לא משנה אם מדובר בנופש או בנסיעת עסקים, כשמגיעים האורחים לבית המלון או לצימר הם רוצים לקבל חוויה מרגיעה ומהנה שתטעין את המצברים שלהם כשהם יחזרו לשגרת החיים. לא נרצה שהאורחים של בית המלון ישנו במיטה שבורה או בספה נפתחת לא מתפקדת. לכן, לאיכות ולנוחות הריהוט ישנה חשיבות רבה על הרושם ועל החוויה שיקבלו האורחים מבית המלון.


ריהוט לבתי מלון וצימרים- מיטה מתקפלת לבית מלון
עיצוב חדר במלון עם מיטה מתקפלת

כשאנחנו בוחרים ריהוט לבית פרטי צריך להתחשב באורח החיים של המשפחה בלבד, אך לא כך המצב כשבוחרים ריהוט לבתי מלון או לבתי הארחה. כשבוחרים ריהוט לבתי מלון צריך לקחת בחשבון שהריהוט חייב להיות עמיד במצבי קיצון. למשל, כשבוחרים כיסא לחדר במלון צריך לחשוב מה יקרה אם אורח יתנדנד על שתי רגלי הכיסא שוב ושוב. או למשל כשבוחרים ספה שנפתחת למיטה לבית מלון, צריך לחשוב מה יקרה כשיגיע אורח עם משקל מאוד גבוה. האם מנגנון הספה הנפתחת יהיה גם נוח מספיק לשינה עבורו וגם עמיד מספיק עבור האורח הבא?

מיטות מתקפלות לבתי מלון- ריהוט לבתי מלון
מיטה זוגית איכותית לאורחי המלון


גם לנראות הרהיטים בבית המלון ישנה חשיבות רבה. ריהוט שנראה מוזנח או לא תקין ישדר לאורחים שהם לא חשובים מספיק ושמידת ההשקעה והשירות בבית המלון נמוכה וכמובן אנחנו רוצים לשדר להם בדיוק את ההפך. לכן, כשבוחרים רהיטים לבית מלון ישנם שיקולים ופרמטרים נוספים שחובה לקחת בחשבון כדי לקבל את הרהיט האיכותי, הנוח וכמובן העמיד ביותר עבור אורחי המלון.


אקסלנט- רהיטים איטלקיים לבתי מלון וצימרים
פתרונות שינה איכותיים וחכמים לבתי מלון


עיצוב בית מלון היא משימה לא פשוטה ובתהליך עצמו ישנם לא מעט אתגרים. אחד האתגרים הקשים ביותר הוא להפיק את המקסימום מהחלל של חדר האירוח. כשמתכננים את חדר אירוח בבית מלון זהו בעצם החלל החשוב ביותר. כאשר מגיעים האורחים לחדר הם רוצים להיכנס למקום נקי, מסודר, מרווח אך יחד עם זאת גם פונקציונלי. ישנם מספר דברים שהם הכרחיים בכל חדר מלון כמו למשל מיטה, ארונות אחסון, פינת עבודה וכו'.. החכמה היא לעשות שימוש ברהיטים שיכולים לתת מענה של שתיים באחד. לשם כך, בחדרי המלון נוכל לעשות שימוש בריהוט חכם ורב תכליתי. בעזרת ריהוט זה נוכל לספק פתרונות יצירתיים ואיכותיים לצרכים של האורחים וגם לנצל את חלל החדר בצורה הטובה ביותר. ישנו מגוון ענק של רהיטים חכמים ורב תכליתיים שניתן לעשות בהם שימוש בחדרי המלון והאירוח. למשל, שימוש במנורה מעוצבת שיכולה גם לשמש כמתלה מעילים, מיטת קיר משולבת עם שולחן עבודה וכמובן ספה נפתחת למיטה לאירוח של אנשים נוספים בחדר.





bottom of page