top of page
חיפוש

כך תעשו שימוש נכון בריהוט חכם בבתי מלון. אקסלנט, ריהוט חכם ופתרונות שינה איכותיים.

עודכן: 4 במאי 2020

חדרי בית מלון שנותנים יותר.

בשנים האחרונות הטכנולוגיה והקדמה יוצרות שינויים רבים בחוויית האירוח שבתי מלון יודעים ויכולים לספק. שינויים אלה מתרחשים במגוון תחומים שקשורים לניהול, תפעול ואירוח של בית המלון. בין מגוון התחומים הקדמה והטכנולוגיה יוצרות שינויים גם בתחום הריהוט ועיצוב החדרים. בסופו של יום אתם רוצים לספק לאורחים שלכם את חווית האירוח הטובה המפנקת והמתקדמת ביותר שניתן וכל זאת כדי לגרום להם לחזור אליכם בעתיד וכדי שיעבירו את השמועה על המלון הנהדר שלכם ועל החוויה המושלמת שקיבלו. לכן, הגיע הזמן שתשכחו מהספות שנפתחות למיטה בסגנון של פעם ובעיצוב המיושן. אם אתם רוצים להתקדם ולהיות בית המלון שנותן יותר לאורחים שלו, זה צריך להשתקף גם בבחירת הרהיטים. כשרוכשים ספה נפתחת למיטה עבור בית מלון אין צורך יותר להתפשר על איכות השינה הישיבה או העיצוב. צריך לעשות שימוש בריהוט חכם, מעוצב, מתקדם ואיכותי שמשלב את המנגנונים של הדור החדש. הספות שנפתחות למיטה של אקסלנט משלבות איכות שינה ברמה הגבוה ביותר לאורחים שלכם, עיצוב מודרני ומותאם אישית ועמידות לאורך זמן.


מיטות קיר בבית מלון ומיקרו ליוינג
אקסלנט רהיטים- יבוא ושיווק ריהוט חכם תוצרת איטליה


ספות נפתחות למיטה לבתי מלון
ספה נפתחת למיטה תוצרת איטליה

ניצול מירבי של השטח והגדלת רווחים- שילוב של ריהוט חכם לבתי מלון.

בעזרת שימוש נכון בריהוט חכם ובפתרונות שינה איכותיים תוכלו לנצל את שטח החדר בבית המלון בצורה היעילה ביותר תוך שמירה על השפה העיצובית. בתי מלון שמשלבים בחדרים מיטות נסתרות שמתקפלות לקיר או ספות איכותיות שנפתחות למיטה יוצרים לעצמם את האפשרות להגדיל את ההכנסות על השטח הקיים. זאת, באמצעות ניצול של כל מטר רבוע בחדר בצורה יעילה. מיטת קיר בחדר מלון מאפשרות לספק לאורחים שלכם שינה איכותית ללא פשרות ומבלי שירגישו שמדובר במיטה מתקפלת. כך, בית המלון יוכל במידת הצורך לארח באותו החדר כמות גדולה יותר של אנשים מבלי ליצור תחושת צפיפות ותוך שמירה על אירוח ברמה הגבוהה ביותר שניתן. למשל, כשאין צורך מיטת הקיר תהיה נסתרת באלגנטיות ובצורה שמשתלבת עם עיצוב החדר ובעת הצורך כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את המיטה בפעולה אחת פשוטה. כך, תוכלו לארח זוג הורים יחד עם זוג ילדים באותו החדר שבמקור תוכנן לזוג בלבד ותוכלו להרוויח יותר עבור אותו החדר בדיוק ללא צורך בשבירת קירות והגדלת החדרים.


ריהוט איכותי לבתי מלון


לסיכום, הריהוט החכם של אקסלנט רהיטים ישתלב בדיוק עם העיצוב של בית המלון ויאפשר לכם לנצל כל מטר בשטח המלון. כל הריהוט מיוצר באיטליה ומשלב את המנגנונים המתקדמים ביותר כך שהרהיטים יהיו מעוצבים, נוחים ועמידים לשנים רבות.




מיטת קומותיים לבתי מלון
אקסלנט- מיטות קיר תוצרת איטליה



bottom of page