top of page
חיפוש

ספות נפתחות למיטה ופתרונות אירוח- כך תבחרו את הספה הנפתחת הנכונה ביותר עבורכם

עודכן: 4 במאי 2020


כפי שכתבנו מספר פעמים בעבר, עולם הרהיטים מתקדם בצעדי ענק לעבר הריהוט החכם.  התקדמות זאת נובעת בעיקר בשל הצורך של הלקוחות בריהוט חכם ובפתרונות אירוח איכותיים לבית ובזכות ההבנה שכיום ניתן לקבל גם מוצר איכותי וגם פונקציונלי מבלי להתפשר על האיכות או על העיצוב של הרהיטים.

ספה נפתחת למיטה מבלי להתפשר על העיצוב או על האיכות

אחת הקטגוריות המתקדמות ביותר בעולם הריהוט החכם היא הקטגוריה של פתרונות האירוח והספות שנפתחות למיטה. המבחר שקיים כיום הוא גדול מאוד, מה שמאפשר לכם לרכוש ספה נפתחת למיטה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.

אז איך תדעו מה רלוונטי עבורכם?

לפני שאתם מתחילים את החיפוש תשאלו את עצמכם מספר שאלות:

  • מה תהיה תדירות השימוש בספה שנפתחת למיטה? כלומר, האם הספה תשמש בתור ספת אירוח אחת לחודש? מספר פעמים בשבוע? או אולי פעמים בודדות בשנה? חשוב לזכור כי גם כשתדירות השימוש בספה שנפתחת למיטה היא נמוכה יחסית, ישנה חשיבות גבוהה לאיכות המנגנון וההשפעה שלו על עמידות הספה לאורך זמן.  

  • האם הספה הנפתחת למיטה צריכה לשמש במהלך היום כמערכת ישיבה ובלילה מיטה על בסיס יומיומי? במצב כזה אתם חייבים לבחור מנגנון ומזרון שיוכלו לעמוד בעומס ובשינויי מצבים קבועים. 

  • כמה אנשים צריכים לישון במיטה הנפתחת? כלומר, האם אתם צריכים ספה שנפתחת למיטה זוגית, ספה נפתחת למיטה וחצי או אולי תסתפקו בכורסא שנפתחת למיטת יחיד?

  • מי האנשים שבדרך כלל יצטרכו לישון על ספת האירוח? האם מדובר בילדים או באנשים מבוגרים? תהיה לזה השפעה מכרעת על בחירת המזרון של הספה נפתחת למיטה.

  • באיזה חדר תעמוד ספת האירוח ומה יהיה השימוש היומיומי שלה?

ספת אירוח עבור הילדים? או אולי ספה שנפתחת למיטה עבור ההורים

לבחירת החדר של הספה הנפתחת יש חשיבות גדולה מאוד בהבנת הצרכים שלכם. ישנו הבדל בין מערכת ישיבה שנפתחת למיטה בסלון לבין ספת אירוח שנפתחת למיטה בחדר העבודה. למשל, אם אתם מחליטים לרכוש ספה נפתחת למיטה ולהציב אותה בסלון שלכם, אנחנו מבינים שהספה תשמש בעיקר כמערכת ישיבה. לכן חייב להיות דגש על נוחות ואיכות הישיבה קודם כל. כמובן שבמקרה כזה אתם צריכים לבחור בספה שנפתחת למיטה כך שמנגנון הישיבה שלה מופרד ממנגנון השינה.  

ישנה חשיבות גדולה לאיכות המנגנון והמזרון כאשר מדובר בספה שנפתחת למיטה שמיועדת לשימוש יומיומי

כאשר אתם כבר יודעים באיזה חדר תרצו להציב את ספת האירוח שנפתחת למיטה, תחשבו על התקציב שהייתם רוצים להשקיע. יש לקחת בחשבון  את השימוש בספה הן כמערכת ישיבה והן כמיטה ולשקלל זאת תוך התחשבות בשימוש לאורך זמן. 

תבדקו מה המידות הרצויות עבור הספה שלכם גם במצב של מערכת ישיבה וגם במצב שהספה תשמש כמיטה. בדיקה של המידות תעזור לכם להבין מה סוג הפתיחה הנכון ביותר עבורכם. כמו כן, יש לקחת בחשבון גם  את מידות הספה במצב פתוח כך שיישאר מספיק מקום בחלל החדר וכמובן שהספה או המיטה אינן חוסמות את הכניסה.

bottom of page