top of page
חיפוש

כך תקבלו את הנוחות שאתם צריכים והמרחב שאתם רוצים בעיצוב הבית- מיטות קיר וספות נפתחות למיטה

עודכן: 4 במאי 2020


לעתים קורה שאנחנו מגיעים לשלב של עיצוב הבית ואנחנו מבינים שיהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי ליצור סנכרון מושלם בין הרצונות שלנו ולבין הצרכים שלנו. במרבית המקרים זה יהיה מכיוון ששטח הבית לא באמת מאפשר לנו ליצור את בית החלומות שהיינו רוצים כך שישלב עיצוב ופרקטיות בו זמנית. ההבנה הזאת יכולה להיות ממש בתחילת הדרך כתוצאה מכך שהילדים צריכים לחלוק חדר או לחלופין בהמשך כאשר אנחנו כבר מתחילים לרהט את החדרים אנחנו מבינים שהם לא גדולים כמו שחשבנו בהתחלה.

בסופו של דבר כולנו רוצים ליצור חללים גדולים ומרווחים ככל שניתן עבור המשפחה.

אז מה הפתרון? לעבור לדירה גדולה יותר ולשלם מאות אלפי שקלים?

התשובה היא חד משמעית לא, יש פתרון קל הרבה יותר.

ספות נפתחות למיטה ומיטות שמתקפלות לקיר זהו הפתרון שלכם.

מיטות קיר- כמה מיטות יש בתמונה?

שלוש מיטות קיר בחלל אחד קטן- ניצול מקסימלי של חלל הבית

ספה נפתחת למיטה היא פתרון מושלם ליצירת חללים גדולים ומרווחים

אז מה זה בכלל מיטות קיר וספות נפתחות למיטה ואיך זה עובד?

מיטות קיר וספות שנפתחות למיטה אלו הם רהיטים שנכנסים תחת ההגדרה של ריהוט חכם.

ריהוט חכם זהו ריהוט רב תכליתי שיודע לשנות את מצבו על פי הצרכים והדרישות שלכם. אחד הדברים המדהימים בריהוט החכם הוא העובדה שהוא מאפשר לכם להוציא את המקסימום מחלל הבית שלכם ולעצב אותו כפי שבאמת הייתם רוצים וצריכים כך שיהיה גם מעוצב אך גם שימושי.

גם המיטות שמתקפלות לקיר וגם הספות הנפתחות למיטה משאירות לכם את הבחירה של מה תרצו לעשות בחלל החדר. זאת מכיוון שגם המיטות קיר וגם הספות שנפתחות למיטה מתאימות את עצמן לצרכים שלכם באותו הרגע ומאפשרות לכם לנצל כל מ"ר בבית. למשל, כאשר אתם מציבים מיטה זוגית בחדר מסוים לרוב זה מגדיר את החדר ולא מאפשר שימוש נוסף בחלל מלבד השינה. מנגד, שימוש במיטות קיר מאפשר לכם מצד אחד שינה מפנקת של מיטה רגילה לכל דבר במהלך הלילה ומצד שני במהלך היום אתם פשוט מקפלים את המיטה לקיר ואתם יכולים להחליט מה תרצו לעשות בחלל הגדול שאתם מקבלים. זה אומר שאתם יכולים לנצל את החלל לחדר משחקים עבור הילדים, לחדר עבודה מרווח, חדר טלוויזיה או בעצם כל דבר שרק תרצו. מיטות הקיר משאירות את הבחירה בידיים שלכם ונותנות לכם את הנוחות שאתם צריכים ואת המרחב שאתם רוצים.

גם מיטות קיר וגם הספות שנפתחות למיטה הן קלות מאוד לשימוש ומספקות שילוב של עיצוב ונוחות אידאלית.

מיטות קיר נכנסות להגדרה של ריהוט חכם ורב תחליטי. בתמונה ארון קיר שנפתח למיטת קומותיים שמאפשר לכם את הנוחות שאתם צריכים והמרחב שאתם רוצים

אז רגע, מה עדיף? מיטות קיר או ספות נפתחות למיטה?

אין פה עניין של מה עדיף, יש פה עניין של צרכים שונים והתאמה אישית לבית שלכם.

לדוגמה, אם אתם מתכננים לעצב חדר טלוויזיה ואתם צריכים ספה איכותית שתאפשר לכם ישיבה ממושכת ביום יום ובמקביל שתאפשר גם אירוח מפנק במידת הצורך, אז יתכן וספה נפתחת למיטה תהיה הפתרון המתאים ביותר בשבילכם. או לחלופין דוגמה אחרת, החדר של הילד לא גדול מספיק ואתם מאוד הייתם רוצים לנצל את שטח הרצפה יותר כך שבמהלך היום חדר הילדים יוכל גם לשמש כחדר משחקים אז ככל הנראה פתרון של מיטת קיר יהיה הפתרון האידאלי עבורכם.

ספה נפתחת למיטה שמותאמת לצרכים האישים שלכם
ספה רב תכליתית שנפתחת למיטה זוגית מפנקת
מיטת קיר נסתרת שמאפשרת להפוך את חדר הילדים גם לחדר משחקים

מיטות קיר מאפשרות ניצול מקסימלי של כל מ"ר בבית

לסיכום,

כשאתם בוחרים מיטת קיר או ספה נפתחת למיטה אתם מקבלים ריהוט חכם מעוצב ורב תכליתי שהוא גם קל מאוד לתפעול ועמיד לשנים רבות. הריהוט החכם יאפשר לכם לנצל את חלל הבית בצורה שבאמת הייתם רוצים וכך תוכלו לקבל את בית החלומות שלכם מבלי להתפשר על העיצוב הנוחות והאיכות.

אקסלנט רהיטים.

bottom of page