top of page
חיפוש

מיטה מתקפלת

עודכן: 23 בנוב׳ 2021

הביקוש לריהוט חכם ומיטות מתקפלות צובר תאוצה בשנים האחרונות הן מצד הלקוחות הפרטיים והן מצידם של מעצבי הפנים והאדריכלים.


הצורך בפתרון שינה או במיטה מתקפלת לאירוח מגיע בעיקר כאשר מעצבים דירה קטנה או חלל קטן שיש צורך לנצל אותו למספר שימושים, כמו למשל משרד שישמש גם כחדר אורחים או לחדר ילדים לא גדול שצריך לנצל את שטחו בצורה אופטימלית.


כיום, ניתן למצוא היצע גדול של מוצרים שיכולים להוות פתרון נהדר ולספק לכם מענה גם של מיטה זוגית או מיטת יחיד נוחה וגם לפתור לכם את בעיית המקום.


מיטה זוגית מתקפלת היא כבר מזמן לא מיועדת רק לחדר האורחים בבית, ניתן למצוא את המיטות המתקפלות ואת הריהוט החכם גם בחללים נוספים כמו למשל בסלון שהוא בעצם חלל המגורים העיקרי של הבית גם בבתי מלון ואפילו בבנייני משרדים.


מיטה מתקפלת


מיטה זוגית מתקפלת לקיר

אחד הפתרונות היותר ותיקים שקיים כבר למעלה מ-100 שנים אך עדיין לא הרבה אנשים מכירים זהו הפתרון של מיטות שמתקפלות לקיר או אם תרצו מרפי בד.


מיטות קיר נחשבות כיום לפתרון השינה האיכותי ביותר שיכול להתאים לכל חלל בבית.


כמו כן, בזכות המנגנונים האיכותיים והמתקדמים ובזכות כך שניצול החלל שהמיטות המתקפלות האלה מאפשרות, הפכו מיטות הקיר למוצר מאוד מבוקש גם בחללי עבודה ומשרדים.


כשמדובר במשרדים, הפתרון נפוץ במיוחד אצל אנשים שעובדים שעות ארוכות סביב השעון.


היתרון הגדול ביותר של מיטות קיר מעבר לעיצוב ולבטיחות הוא קלות התפעול שלהן ושבפועל מבחינת השינה מיטה מתקפלת לקיר היא מיטה רגילה לחלוטין.



מיטה מתקפלת



מיטה מתקפלת - ספה נפתחת למיטה

אחד הפתרונות היותר מוכרים ונפוצים כיום הוא הפתרון של ספות נפתחות למיטה.


פתרון זה מספק יתרון בבתים בהם אוהבים לארח, כאשר הספה יכולה גם בקלות להיות חלק בלתי נפרד מסלון הבית וזאת בזכות איכות המנגנונים הקיימים היום והיכולת להפריד בין מערכת הישיבה למערכת השינה.


ביום יום הספה משמשת כמערכת ישיבה רגילה ומעוצבת ובעת הצורך הספה יכולה להיפתח למיטה זוגית מפנקת לאורחים.


בעבר, כשהיינו מדברים על ספה נפתחת בדרך כלל היה מדובר על ספה יחסית פשוטה בעלת מנגנון פתיחה פשוט ועיצוב בסיסי שלא תמיד התאים לשימוש בחלל המגורים, אך כיום המצב השתנה ואנו רואים ספות נפתחות רבות בעלות עיצוב יוקרתי ומרהיב שמספקות שילוב של עיצוב ונוחות מקסימלית גם בישיבה וגם בשינה.


אנחנו בחברת אקסלנט רהיטים מתמחים בפתרונות של ריהוט חכם ומתקפל ושמים דגש על מוצרים איכותיים, מעוצבים ובטיחותיים.


יש לנו מגוון רחב של פתרונות חכמים במותאמים באופן אישי בדיוק לצרכים שלכם.

bottom of page