top of page
חיפוש
  • dzrihen

מיטות קיר - קווים לדמותן

עודכן: 1 בדצמ׳ 2020

למה לנצל את חלל הבית רק חלק מהזמן כאשר ניתן לנצל אותו כל הזמן? מיטות קיר מתקפלות הן פתרון מצוין עבור אנשים רבים במגוון רחב של אוכלוסיות. מיטות הקיר המתקפלות מתאימות מאוד לאנשים שמתגוררים בבית ששטחו קטן או לאנשים שפשוט רוצים לנצל את שטח הבית בצורה יעילה יותר, במקרים אלו תהיה המטרה של בני הבית לחסוך מקום ולהימנע מהצבת רהיטים גדולים וחפצים שתופסים הרבה מקום בחלל ויוצרים תחושת עומס.


מיטת קיר מתקפלת לספה מאפשרת לבני הבית לפתוח את המיטה לפני השינה ולהשתמש בה כספה שהיא בעצם מערכת ישיבה במהלך היום, בחירה במיטה שכזו מסייעת ביצירת תחושת מרחב. מעבר לכך, ישנן מיטות קיר אשר משלבות גם פתרונות אחסון, שולחנות עבודה/לימודים ומסייעות עוד יותר בחיסכון בשטח.


יתרון נוסף של רכישת מיטת קיר הוא שרכישתה מאפשרת לבני הבית לארח חברים ובני משפחה אשר מתגוררים במרחק רב, נשארים לישון כדי לסייע לבני הבית (למשל במקרה בו ההורה מגיע לשמור על תינוק או ילד קטן) או מתגוררים בחו"ל ומגיעים לביקור בארץ וכל זאת מבלי להתפשר על העיצוב או על איכות השינה. כמו כן, יכולה מיטה מתקפלת לשמש אדם מבוגר אשר זקוק לסיוע צמוד מבני הבית.



מיטות קיר בהתאמה אישית

מיטות מתקפלות בהתאמה אישית - בדיוק מה שבני הבית צריכים

מיטות הקיר המתקפלות קיימות במגוון עיצובים, כאשר ניתן לעצב אותן גם בהתאמה אישית, בצורה זו אפשר להתאים את גודל המיטה לצרכים שלכם, למידות הגוף של המשתמש ולגודלו של החלל.

כאשר מתגוררים בבית מספר ילדים, עשויות מיטות קיר מתקפלות בהתאמה אישית לסייע מאוד בשמירה על חלל מרווח ביחס לשטח הנתון.


האפשרות לעצב את המיטה ולהתאים אותה לשטחו של החלל, מסייעת לבני הבית לשמור על הסדר והארגון בחללים ולעשות שימוש טוב וחכם יותר בחלל הנתון.



מיטות קיר מתקפלות

מיטות קיר מתקפלות לספה

מיטות קיר אשר מתקפלות לספה מתאימות למגוון גדול של משפחות, החל ממשפחות שמתגוררות בדירות קטנות ואפילו לסטודנטים. במהלך היום יכולים המשתמשים לשבת על הספה, לארח בני משפחה וחברים, לצפות בטלוויזיה, לקרוא ובעצם לבצע את כל הפעולות השגרתיות שמבצעים בכל חלל מגורים ולפתוח את המיטה רק כאשר יש בכך צורך ולהפוך את החלל בקלות לחדר שינה.


דגשים חשובים לבחירת מיטת קיר מתקפלת

לאילו פרטים יש להתייחס כאשר בוחרים מיטת קיר מתקפלת?


כאשר בוחרים מיטת קיר מתקפלת, חשוב מאוד לוודא שהיא בטיחותית לשימוש, עשויה מחומרים איכותיים שיהיו עמידים לאורך שנים, שקל לפתוח ולסגור אותה, שמידותיה מתאימות למידותיהן של המשתמשים ולמידות של החלל וכמובן שהיא מכילה אלמנטים אשר רלוונטיים לכם, כמו למשל: מקומות אחסון לחפצים. בנוסף, יש להתאים את עיצובה של המיטה לעיצובו של החלל, כך שהמיטה תתאים לאלמנטים השונים אשר נמצאים בחדר ולסגנון העיצוב של הבית.



מיטות קיר פונקציונאליות

אקסלנט רהיטים - מיטות קיר פונקציונליות באיכות גבוהה

במידה ואתם מעוניינים לרכוש מיטת קיר איכותית ומעוצבת אשר עונה על הצרכים המדויקים שלכם, אתם מוזמנים לפנות אל החברה שלנו - אקסלנט רהיטים וליהנות ממבחר נרחב של אפשרויות.


ככלל, כל הרהיטים שאנו מייבאים מיוצרים על ידי מיטב היצרנים באיטליה אשר מתמחים בריהוט חכם תוך דגש על רהיטים פונקציונליים, נוחים, מעוצבים וקלים לשימוש ובפרט מיטות הקיר שלנו שמיוצרות באיטליה על ידי המותג הבינלאומי CLEI שהוא כיום המותג המוביל והאיכותי בעולם.


אתם מוזמנים לפנות אלינו ולשאול כל שאלה.

נשמח לעמוד לשירותכם.






bottom of page