top of page
חיפוש

ריהוט חכם, ספות נפתחות למיטה, עיצוב, קפה, אוכל והרבה חוויות. כן, ביקרנו שוב באיטליה

עודכן: 4 במאי 2020


אז השנה זהו הביקור השני שלנו באיטליה. ולא, זה אף פעם לא נמאס. אנחנו תמיד חוזרים מלאי אנרגיות ועם המון הפתעות.

חוזרים עם המון אנרגיות מאיטליה ועם המון קטלוגים חדשים של ריהוט חכם ופתרונות אירוח

בפעם הקודמת שביקרנו באיטליה, נסענו כמדי שנה לבקר ולהתרשם מתערוכת העיצוב הגדולה בעולם שמתקיימת במילאנו- Salone del mobile. זוהי תערוכת העיצוב הגדולה והחשובה בעולם ולנו תמיד חשוב להגיע לקבל השראה, ללמוד ולהתחדש במיוחד בתחום הריהוט החכם ופתרונות האירוח.

חלק מחשיבות הביקור בתערוכת העיצוב הוא יצירת קשרים ושיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם בתחום הרהיטים.

חוץ מקפה איטלקי טוב מטרת הנסיעה היא לבקר פיזית במפעלים ולראות את תהליכי העבודה

אז למה לנסוע שוב לאיטליה ובטווח זמן קצר כל כך?

חוץ מקפה איטלקי טוב, מטרת הביקור עכשיו היא שונה מהביקור בתערוכת העיצוב. לאחר הביקור בתערוכת העיצוב פגשנו אנשים מעניינים עם תשוקה לעולם עיצוב הבית וראינו מגוון רחב של ריהוט חכם, ספות נפתחות למיטה, פתרונות אירוח ועוד המון חברות שעוסקות בתחום העיצוב והריהוט מהשורה הראשונה בעולם. מתוך כל המפגשים הראשוניים האלה בחרנו בפינצטה את מיטב החברות שמייצרות את מיטב הרהיטים עם דגש על רהיטים חכמים ופתרונות אירוח לבית ונסענו לבקר אותם באיטליה.

הביקור הפיזי במפעלים הוא בעל ערך עליון.

קודם כל הביקור במפעלים מאפשר לנו לראות מבחר גדול יותר של מוצרים וחשוב מכך לגעת ולהרגיש את איכות החומרים. בנוסף, בזמן הביקור במפעלים אנחנו יכולים להבין בצורה מעמיקה וטובה יותר את איכות הרהיטים, החומרים השונים ואת צורת העבודה. זאת בעזרת הבנת תהליך היצור של הרהיטים ומתן דגש על כל הפרטים כולל פרטים שאולי נראים פחות חשובים וכל זאת החל משלב הסקיצה של הרהיטים ועד השלב של המוצר הסופי.

בביקור הנוכחי שלנו ביקרנו מספר מפעלי ענק שהם ללא ספק המותגים הגדולים והמובילים בעולם בתחומם וזאת בזכות הניסיון, היצירתיות והחדשנות שלהן (ממש בקרוב נוכל לחשוף חלק משמות המותגים). החוויה המלמדת הזאת היא חשובה מאוד כדי שמעבר לריהוט האיכותי נוכל לעביר לכם גם את המידע בצורה הטובה ביותר וכמובן כדי שנוכל להתאים כל מוצר באופן הטוב ביותר עבורכם.

חלק נוסף בביקור וחשוב לא פחות הוא הביקור במפעלים שאנחנו עובדים כבר היום. בזמן הביקור שלנו אנחנו יכולים לראות את הפיתוחים החדשים שעומדים לצאת ולבחון את הקולקציה החדשה כדי שנוכל תמיד להביא לכם את הטוב ביותר.

וחוץ מזה תמיד טוב לבקר חברים ותיקים.

גם באווירה חורפית נחמד לבקר חברים ותיקים באיטליה

לסיכום,

בביקור האחרון באיטליה היה קפה טוב (והרבה), אוכל טוב (והרבה) ובעיקר מגוון אינסופי של רהיטים, ריהוט חכם ופתרונות אירוח עוצרי נשימה והכל מיוצר במלואו באיטליה ובקרוב יגיע לישראל ;)

הנסיעה תרמה לנו המון, למדנו ויצרנו קשרים חדשים וחשובים מאוד עם חברות רהיטים מהטובות בעולם.

bottom of page