top of page
חיפוש

הכל על מיטות קיר וניצול נכון של חלל הבית

עודכן: 3 בינו׳


מחירי הנדל"ן בעולם ובישראל בפרט ממשכים לעלות וכתוצאה מכך שטח הבית הולך וקטן, אך זה לא אומר שהצרכים שלנו השתנו או שאנחנו מסתפקים בחלל קטן ועמוס יותר. כולנו רוצים לחיות במרחבים גדולים שכל דיירי הבית יוכלו למצוא את הפינה השקטה שלהם וכמובן שנוכל להמשיך ולארח את המשפחה והחברים שלנו.

בדיוק במשבצת הזאת נכנסות לתמונה מיטות הקיר, ספות נפתחות למיטה והריהוט החכם שלנו שיהפכו את הבית שלכם לגדול יותר, מעוצב יותר ורב תכליתי.

אוהבים לארח אבל אין לכם חדר פנוי לחדר אורחים? אין בעיה, מיטת הקיר שבחדר העבודה תהפוך למיטה זוגית מפנקת בשניות.

הילדים צריכים לחלוק חדר? מיטת הקיר שנפתחת למיטת קומותיים גם תחסוך המון מקום בחדר הילדים כך שהילדים גם יוכלו לשחק וללמוד בחדר וגם כל אחד מהם יקבל את המיטה האישית שלו.

מיטות הקיר יוכלו להשתלב בכל חדר בבית שלכם ויאפשרו לכם לנצל כל מ"ר בבית בצורה הטובה ביותר.

מיטות הקיר מאפשרות ניצול של כל מ"ר בחלל הבית

ישנם מספר סוגים של מיטות קיר.

מיטת קיר בסיסית- זוהי מערכת שמורכבת לקיר ומשלבת מיטה.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מיטת קיר בסיסית שהיא תופסת מעט מאוד מקום בבית וניתן להתאים אותה בדיוק לחלל ולצרכים שלכם. מיטת הקיר הזאת קלה מאוד לשימוש כך שתוכלו לפתוח אותה מתי שתרצו ולהתפנק בשינה איכותית. מיטת הקיר הזאת מושלמת לדירות סטודיו ולדירות קטנות שדורשות ניצול חכם ומתוחכם של שטח הבית.

מיטת הקיר הזאת מושלמת לדירות סטודיו ולדירות קטנות שדורשות ניצול חכם ומתוחכם של שטח הבית

מיטת קיר משולבת עם ספה- אם אתם אנשים שאוהבים לארח אבל אין לכם את החדר הנוסף שיוכל לשמש כחדר אורחים אז מיטת הקיר שמשלבת מערכת ישיבה היא בדיוק מה שאתם צריכים.

מיטת הקיר הזאת משלבת מערכת ישיבה מפנקת במיוחד ומיטה נסתרת בקיר. כך תוכלו להפוך את החלל המרכזי בבית שהוא בעצם הסלון שלכם לחדר אורחים אינטימי עם מיטה זוגית נוחה במיוחד שנפתחת מהקיר בקלות. כמובן שבמקרה כזה אופציה נוספת שיכולה להיות רלוונטית עבורכם תהיה ספה שנפתחת למיטה. בשני המקרים תקבלו ריהוט רב תכליתי איכותי שמיוצר באיטליה שיאפשר לכם לספק את האירוח המושלם עבור האנשים היקרים לכם.

מיטת קיר שמשלבת מערכת ישיבה מפנקת במיוחד

מיטות קיר איכותיות תוצרת איטליה-אקסלנט רהיטים

מיטת קיר משולבת עם שולחן- לא רק החלל המרכזי של הבית הולך ומצטמצם, כך גם חדרי השינה קטנים יותר. ישנם מקרים שחלל החדר לא גדול מספיק כדי להכיל גם מיטה וגם פינת לימודים או עבודה. בזכות מיטת הקיר שמשלבת שולחן תוכלו ליהנות משתי ציפורים במכה אחת ולפתור את בעיית המקום. בעזרת מיטת הקיר הנוכחית תוכלו להמשיך בחיי היום יום שלכם ולהשתמש בחדר כמשרד ביתי ובמידת הצורך מערכת הקיר תוכל בקלות להפוך את המשרד הביתי שלכם לחדר אורחים ברמת בית מלון של חמישה כוכבים. האיטלקים הצליחו ליצר מוצר מעוצב מאוד ונוח לשימוש, בעת הפתיחה של מיטת הקיר ניתן להשאיר את כלל הדברים על השולחן ואין צורך להוריד אותם. מיטת הקיר המשלבת שולחן יכולה להיות מושלמת גם לחדר העבודה וגם לחדר הילדים, כמובן שהעיצוב יהיה בהתאם לחדר.

מיטת קיר שתהפוך את חדר העבודה שלכם לחדר אירוח מפנק

מיטת קיר משולבת עם שולחן עבודה- אין צורך להוריד כלום מהשולחן

מיטת קיר נסתרת משולבת עם שולחן עבודה גדול- איכות איטלקית ללא פשרות

מיטת קיר שנפתחת למיטת קומותיים- הילדים צריכים לחלוק חדר אחד והוא קטן מדי? אז קבלו את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. מיטת קיר שנפתחת למיטת קומותיים. במהלך היום, מערכת הקיר תהיה סגורה והילדים יוכלו לנצל את חלל החדר למשחקים, לימודים ואפילו לאירוח החברים. הקסם יקרה בערב כשתשלפו שתי מיטות מהקיר וכל ילד יוכל ללכת לישון ולנוח במיטה הפרטית שלו. כך תוכלו לחסוך המון מקום חשוב בחדר ולאפשר לכל אחד מהילדים לקבל את הפינה השקטה שלהם.

מיטת קיר שנפתחת למיטת קומותיים- מושלמת לחדר ילדים

מיטת קומותיים שנפתחת מהקיר- שני ילדים בחדר זאת כבר לא בעיה

מיטת קומותיים מעוצבת ובטוחה לשימוש בחדר הילדים

מיטות קיר משולבות במערכת בידור או בספרייה- אם לא יספרו לכם לעולם לא תצליחו לנחש שמדובר במיטת קיר. גם כאן, אם אתם אנשים שאוהבים לארח אבל אין לכם את החדר הנוסף שישמש אתכם כחדר אירוח אז מיטת הקיר המשולבת במערכת הבידור תהיה הדבר הנכון עבורכם. מיטת הקיר תשתלב באופן אלגנטי במערכת הבידור שלכם או בספרייה כך שתוכלו לנצל את כל חלל הבית.

מערכת בידור משולבת עם מיטת קיר- אקסלנט רהיטים

ברגע אחד המיטה נפתחת מהקיר ואתם מקבלים מיטה זוגית מפנקת במיוחד- מיטות קיר וריהוט חכם של אקסלנט

לסיכום:

מיטות הקיר יכולות לחסוך לכם המון מקום בחלל הביתי בחיי היום יום שלכם ולעזור לכם לנצל את חלל הבית בצורה היעילה והנכונה ביותר עבורכם. במהלך היום מיטות הקיר מאפשרות לכם להשתמש בחלל הבית באופן שבאמת הייתם רוצים. למשל כחלל עבודה או לימודים, חלל משחקים, חלל מגורים ובעצם כל שימוש שתרצו. בזכות העיצוב, החדשנות והאיכות חסרת הפשרות אנחנו יכולים לפתוח את הראש לרעיונות יצירתיים חדשים ולהיחשף לדור הבא בעולם עיצוב הפנים והלבשת הבית.

אנחנו באקסלנט רהיטים דואגים להביא לכם את הרהיטים האיכותיים ביותר ממיטב היצרנים.

אנחנו מציעים קולקציה רחבה מאוד של ריהוט חכם ומיטות קיר תוצרת איטליה. כל מיטות הקיר שלנו מתאפיינות בשימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובמנגנונים המתקדמים בעולם עם דגש על עיצוב, איכות ובטיחות. כל זאת על מנת שתוכלו להשתמש וליהנות מהרהיטים שלנו לאורך שנים רבות.

כל מיטות הקיר מותאמות באופן אישי לפי הצרכים והמידות שלכם כך שיתאימו בדיוק לכם ולאופי הבית.


bottom of page