top of page
חיפוש

בתקופת החגים הזאת לא יפסיקו לדבר על הריהוט החכם שלכם

עודכן: 4 במאי 2020


השנה החדשה כבר ממש מעבר לפינה וכולם כבר עמוק בהכנות אחרונות לקראת ארוחת החג.

דווקא עכשיו בתקופת החגים אנחנו נרגיש יותר את הצורך להכניס את הריהוט החכם אלינו הביתה.

תקופת החגים זוהי התקופה בה אנחנו נוהגים לארח הכי הרבה ואת התרומה של הריהוט החכם אנחנו נרגיש במגוון צורות, החל משולחן החג ועד פתרונות האירוח והשינה.

ספות נפתחות למיטה- פתרון אירוח מושלם לתקופת החגים

ביום יום שלנו אנחנו לא נוהגים לארח כמויות גדולות של אנשים ולכן אנחנו לא צריכים שולחן ענק שיתפוס לנו חלל מיותר, במיוחד כשבשנים האחרונות האי במטח שלנו תופס מקום מרכזי בחיים שלנו. אך כאשר מגיעים אלינו מספר גבוה של אורחים במיוחד בתקופת החגים אנחנו צריכים שולחן גדול כדי שלכל האורחים יהיה מקום לשבת. כאן בדיוק נכנס הריהוט החכם לעשות את העבודה.

קונסולה נפתחת- ביום יום קטנה מאוד ולא תופסת שטח מיותר אך במידת הצורך הקונסולה יכולה להיפתח לשולחן ענק שמתאים בדיוק לארוחת חג מפנקת.

בנוסף, צריך לקחת בחשבון ולהתכונן לכך שישנם גם אורחים שיצטרכו להישאר לישון אצלכם. כאן אתם תפתיעו אותם עם הג'וקר שלכם. ספה שהאורחים לעולם לא היו מנחשים שהיא גם נפתחת למיטה.

ספות נפתחות למיטה הן שימושיות לאורך כל השנה ולא רק בתקופת החגים. זאת, מכיוון שיכולים להיות לא מעט מקרים בהם יגיע אורח להעביר אצלכם את הלילה. למשל, חברים של הילדים, הסבתא או הדוד מאמריקה. אבל הספות שנפתחות למיטה נכנסות לשימוש אינטנסיבי בעיקר עכשיו .

בתקופת החגים הספות שנפתחות למיטה יהיו הג'וקר שלכם

לאחר שתסיימו את הארוחה ותקפלו את הקונסולה תעברו לשבת בסלון. איש לא יצליח לנחש שמערכת הישיבה היא בעצם גם מיטה מכיוון שבתוך הספה הזאת מסתתרת מיטה זוגית מפנקת. במידה ויש לכם חדר בבית שאינו משמש ביום יום כחדר שינה זה יהיה נכון להכניס גם ספה נפתחת למיטה בחדר זה. היתרון המשמעותי הוא שכיום ספות נפתחות למיטה מגיעות ברמת גימור כל כך גבוהה שניתן לקבל גם מערכת ישיבה מעוצבת ואיכותית וגם מיטה זוגית מפנקת במיוחד וכל זה בזכות מנגנון איכותי שמסתתר בתוך הספה.

ספה פינתית נפתחת למיטה- האורחים לעולם לא יצליחו לנחש שמערכת הישיבה היא גם מיטה זוגית מפנקת

לסיכום, גם בשנה הקרובה הריהוט החכם יהיה הדבר החם של עולם הריהוט והעיצוב מכיוון שהמגמה היא לנצל את החלל בצורה האופטימלית ומינימליסטית וזה בדיוק מה שהריהוט החכם עושה. העיצובים של הספות הנפתחות למיטה והשדרוגים של המנגנונים יאפשרו לכם לקבל שתיים באחד וליהנות מכל העולמות.

בהזדמנות זאת אנחנו גם רוצים לאחל לכם שנה טובה ומתוקה!

bottom of page