top of page
חיפוש

מרגישים שהבית עמוס? תתקדמו לריהוט חכם

עודכן: 27 בנוב׳ 2023


אחרי המתנה ארוכה וחיפושים מפרכים סוף סוף הגיע הרגע המיוחל וקיבלתם את המפתח לבית החדש שלכם! מזל טוב!


על הנייר הבית נראה גדול ומרווח, אבל פתאום כשמגיעים לשלב העיצוב והריהוט מגלים שהחלל לא גדול כמו שציפיתם ופינת האוכל לא מספיקה למשפחה המורחבת וכשהדודים מאמריקה יבואו להתארח אין להם איפה לישון...בקיצור, בעיה.


אז זהו, שלא בהכרח. כפי שכתבנו בעבר, הריהוט החכם זהו הדבר החם של עולם הרהיטים.


החברות המובילות בעולם הבינו שיש ביקוש גבוהה לפתרונות עבור חללים קטנים והן מספקות מגוון עצום של רהיטים מעוצבים עם טכנולוגיות לא פחות ממדהימות!

ספות נפתחות למיטה איכותית ומפנקת עם מנגנונים מתקדמים

כל מטר בבית הינו מטר חשוב שיכול להיות מנוצל לצרכי היום יום שלכם.


למשל, עם התפתחות הריהוט החכם זה יהיה לא פחות מבזבוז להפוך חדר אחד לחדר אורחים בלבד שמרבית השנה לא יהיה מנוצל (אלא אם כן לבעל יש נטייה לשכוח לעשות כלים באופן קבוע).


באמצעות ספה שנפתחת למיטה זוגית תוכלו במהלך היום יום שלכם להשתמש באותו החדר כחדר עבודה/לימודים/משחקים או כל דבר שתרצו, וכשיגיעו הדודים מאמריקה הם יוכלו להתארח וליהנות ממיטה זוגית מפנקת שנפתחת בקלות מתוך הספה.

ביום יום ספה בחדר העבודה, וכשמגיעים הדודים מאמריקה הספה הופכת למיטה זוגית מפנקת

אותה בעיה יכולה להיות גם בפינת האוכל. בחלק מהבתים אין פינת אוכל מוגדרת או לחילופין יש פינת אוכל מוגדרת אבל היא קטנה מדי עבור אירוח.


את הבעיה הזאת ניתן לפתור בקלות באמצעות קונסולה שנפתחת.


במצב סגור הקונסולה כמעט ולא תופסת מקום בחלל הבית ויכולה לשמש כקונסולה בכניסה ובמידת הצורך יכולה להיפתח לשולחן ענק שיכול להכיל את כל בני המשפחה ואפילו את הדודים מאמריקה שמתארחים על ספת האירוח המפנקת שנפתחת למיטה.

לסיכום, כשאתם מרהטים ומעצבים את הבית, מומלץ לקחת בחשבון את כל הצרכים שלכם ובמקביל לשמור על העיצוב שאתם אוהבים ומתחברים. הריהוט החכם מאפשר לכם לשלב את שני הדברים ביחד באמצעות ספות נפתחות למיטה, מיטות קיר, קונסולות שנפתחות ועוד...כל זה מבלי שתרגישו שזה שם.

בהצלחה!

bottom of page