top of page
חיפוש

10 יתרונות של ספות נפתחות למיטה

עודכן: 13 במרץ 2022

ספות שנפתחות למיטה נכללות בהגדרה של רהיטים חכמים ורב תכליתיים.


היתרון המובהק ביותר של הספות הנפתחות הוא כמובן החיסכון במקום והניצול הטוב יותר של החלל ומתן פתרון אירוח.


כיום, הספות הנפתחות הן הפתרון הנפוץ ביותר בעולם וניתן לרכוש אותן במגוון ענק של עיצובים וצבעים מה שהופך אותן לאטרקטיביות אפילו יותר, אבל עדיין ישנם יתרונות נוספים רבים וטובים שאנשים לא תמיד מודעים להם.



10 היתרונות של ספה נפתחת למיטה:

1. קודם כל מערכת ישיבה

בניגוד לשנים קודמות שספות נפתחות לא היו מעוצבות או נוחות במיוחד, כיום ניתן לקבל ספה שנפתחת למיטה שהיא קודם כל מערכת ישיבה שתשמש אתכם ביום יום שלכם.


כלומר, מבחינת החומרים והתכנון של הספות הן מתוכננות ומעוצבות כך שבראש ובראשונה יתפקדו כמערכות ישיבה. כך שמבחינת עיצוב ונוחות אין שום פשרה ואתם יכולים ליהנות ממערכת ישיבה בסלון שלכם שהיא גם מעוצבת וגם נוחה.


2. פתרון מושלם לאירוח

הספות שנפתחות למיטה מגיעות עם מזרנים מאוד איכותיים לשינה. כאשר שולפים את המיטה מתוך הספה מקבלים מזרן אחד שלם ונוח במיוחד לשינה.


הטכנולוגיה כיום מאפשרת לייצר מזרנים מתקפלים כך שיהיו עמידים לאורך שנים ושהקיפול לא יפגע באיכות המזרן.


בנוסף, בזכות הטכנולוגיה והידע הרחב ניתן להתאים כל מערכת של מיטה מתקפלת בהתאם לצרכים שלכם. כלומר, ניתן להתאים ספה שנפתחת למיטה שמתאימה לאירוח וכמו כן ניתן להתאים גם מערכת שינה שתתאים לשינה יומיומית.


3. יצירת הפרדה בין מערכת הישיבה למערכת השינה

באמצעות שימוש במנגנונים מתקדמים ניתן ליצור הפרדה בין מערכת הישיבה לבין מערכת השינה כך שבעת השימוש של הספה שנפתחת למיטה בתפקידה כמערכת ישיבה הוא לא יפגע ולא ישפיע על איכות ונוחות השינה.


כך גם להפך, השימוש במיטה כמערכת שינה לא יפגע בעיצוב ובנוחות הישיבה. בזכות כך בעצם ניתן לקבל שתיים באחד, גם מערכת ישיבה איכותית וגם מיטה מפנקת.


4. עמידות לאורך שנים

ספות שנפתחות למיטה מיוצרות כדי לשמש מספר תפקידים ולהיות מודולריים. לכן, איכות החומרים בספות אלו חייבת להיות ברמה הגבוהה ביותר כך שהספות יוכלו לשנות את המצב שלהן ואת היעוד שלהן על בסיס יומיומי ועדיין לשמור על העמידות והאיכות.



10 יתרונות של ספות נפתחות למיטה


5. גמישות

ספות נפתחות למיטה לא מגבילות אתכם מבחינת עיצוב החלל. ספות אלה יכולות לשמש אתכם כמערכות ישיבה בסלון ואם אתם רוצים לרענן את העיצוב אתם בקלות יכולים להעביר את הספה לאחד החדרים על מנת שתשמש בתור ספת אירוח.


6. קלות לשימוש

הספות שנפתחות למיטה מיוצרות כך שהתפעול שלהן והמעבר בין מצב של מערכת ישיבה לבין מערכת שינה מתבצע בצורה האינטואיטיבית והקלה ביותר שניתן. כאשר פותחים את המיטה אין צורך לעשות שום פעולות נוספות למעט פעולת הפתיחה.


7. פתרונות אחסון

לפני שאנשים רוכשים ספה נפתחת למיטה אחד החששות שלהם הוא מה יעשו עם כל הכריות הנוספות והמצעים.


ספות נפתחות למיטה מציעות רמה גבוה של נוחות ורב תכליתיות, אך בנוסף לכך לשמחתנו מרבית פתרונות האירוח מציעים גם פתרונות אחסון נוספים לבית.


8. חיסכון כלכלי

יחס של עלות תועלת הינו ללא ספק גורם משמעותי בחיינו. רכישת מערכת ישיבה ובנוסף לכך רכישת מיטה ומזרן לחדר האורחים יכולה להיות הוצאה גדולה ולא יעילה, במיוחד כשמדובר בחדר אורחים שיהיה בשימוש לתקופות קצרות ורחוקות.


ספה נפתחת למיטה תהיה פתרון יעיל ואיכותי גם כמערכת ישיבה וגם כמערכת שינה. אומנם ספות איכותיות שנפתחות למיטה הן לא פתרון זול, אך עדיין ביחס של עלות תועלת זהו הפתרון המשתלם ביותר.


9. חיסכון במקום

מכיוון שספות נפתחות למיטה הן חלק מריהוט חכם ורב תכליתי, ספה נפתחת למיטה תהיה פתרון מושלם לחללים קטנים ולניצול השטח בצורה הטובה ביותר. אך גם בחללים גדולים יותר, השימוש בספות נפתחות למיטה מאשר לכם לעשות שימושים נוספים בחלל.


למשל, חדר האורחים יכול לשמש ביום יום גם כחדר עבודה ובעת הצורך להפוך לחדר אורחים.


10. מגוון ענק של אפשרויות

מכיוון שספות נפתחות למיטה הן הפתרון הנפוץ ביותר כיום ניתן למצוא מגוון אינסופי של עיצובים, ריפודים רמות נוחות ואיכות כך שתוכלו להתאים את ספת האירוח בצורה הטובה ביותר לעיצוב ולצרכים האישיים שלכם.

bottom of page