אקסלנט רהיטים

6 פבר 20232 דקות

ריהוט חכם- העתיד של עולם הריהוט ועיצוב הבית

עודכן ב: 25 דצמ 2023

העתיד של עולם עיצוב הפנים והריהוט לבית הוא ללא ספק הריהוט החכם, כמו טלפונים חכמים, מכוניות חכמות ועוד מגוון רחב של מוצרים חכמים שעושים לנו את החיים נוחים יותר.

אחת הבעיות הגדולות ביותר היא שרהיטים סטנדרטים יכולים להיות כבדים מאוד ולתפוס הרבה מקום בחללי המגורים שהופכים ליקרים יותר וקטנים יותר.

ריהוט לא שונה ממוצרים אחרים שאנחנו משתמשים בהם ביום יום שלנו, הריהוט צריך להיות פונקציונלי, איכותי וכזה שנותן מענה הולם לצרכים שלנו.

מיטת קיר משולבת עם מערכת ישיבה- אקסלנט רהיטים

ספות אירוח שהופכות למיטה הן דוגמה מושלמת להתפתחות של עולם הרהיטים וחיזוק לכך שגם ההווה וגם העתיד של עולם הריהוט הינו הריהוט החכם.

ספות שנפתחות למיטה הן פתרון ותיק וטוב שעבר התפתחויות משמעותיות בשנים האחרונות.

כיום ספה נפתחת למיטה מציעה את הנוחות והעיצוב של מערכות ישיבה מסורתיות בשילוב של מיטה זוגית איכותית ומתקפלת וכך מעניקה את הטוב משני העולמות מבלי להתפשר על דבר.

ספות נפתחות למיטה יכולות להשתלב בכל אחד מחדרי הבית וניתן בקלות להפוך את היעוד של החלל בעזרת הפונקציונליות של הספה הנפתחת.

ככל שהביקוש לספות מיטה גדל כך גם נעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים וטכנולוגיות מתקדמות.

ספות נפתחות למיטה, לא מה שהכרתם

מיטה זוגית מתקפלת תוצרת איטליה

מיטות קיר או בכינוי שלהן "מרפי בד" הן אומנם פתרון פחות מוכר בקרב האוכלוסייה הכללית (ביחס לספות הנפתחות למיטה), אבל זהו פתרון שקיים כבר למעלה מ-100 שנים. בשנים האחרונות מערכות אלה של מיטות מתקפלות השתכללו והותאמו לצרכים שלנו כיום.

למשל, ניתן לקבל מיטות קיר משולבות עם שולחן עבודה שזהו פתרון שיכול להיות נהדר לחדרי ילדים קטנים או לחדרי עבודה.

דוגמא נוספת היא שניתן לקבל מיטת קיר משולבת עם מערכת ישיבה מותאמת.

הדבר החשוב ביותר במערכות האלה שכל מיטות הקיר מאוד בטיחותיות, נפתחות בקלות רבה ובנויות לשימוש יומיומי ולעמידה בעומסים גבוהים.

מיקרו ליבינג- שימוש טוב יותר בחלל

דירה קטנה ומיקרו ליבינג

ככלל ריהוט חכם רלוונטי היום יותר מתמיד. הריהוט החכם יכול להשתלב עם כל סוגי הבתים, אבל הוא הכרחי כאשר מדובר במגורים בדירות מיקרו.

מיקרו ליבינג הוא טרנד של חללי מגורים קטנים המהווה תוצאה ישירה ליוקר המחיה ולתהליכי האורבניזציה.

פתרונות ריהוט חכם ורב תכליתי מתאימים בדיוק לחללי מגורים כאלה משום שהרעיון הוא שמדובר בדירות מאוד קטנות מבחינת החלל ולכן יש צורך לנצל אותו באופן מירבי וכזה שמתאים לצרכים היומיומיים שלנו.

ישנו מגוון רחב מאוד של פתרונות אפשריים לניצול החלל בצורה יעילה וקלה.

החל משולחנות מתקפלים לקיר, מיטות קיר ועד לפתרונות הוותיקים והמוכרים כמו ספות אירוח שנפתחות למיטה.

ריהוט חכם ומתקפל תוצרת איטליה ביבוא בלעדי של אקסלנט רהיטים

לסיכום

השילוב בין הדרישה של הצרכנים בפתרונות רב תכליתיים איכותיים בשל צמצום של חללי המגורים יחד עם התקדמות הטכנולוגיה יוצר את הפתרון האולטימטיבי.

התוצאה היא ריהוט חכם ורב תכליתי שמאפשר לנו לשדרג את איכות החיים ולנצל כל מ"ר בבית מבלי להתפשר על העיצוב הנוחות או איכות החיים שלנו.