dzrihen

28 נוב 20212 דקות

ספות איטלקיות – למה סלון איטלקי שווה יותר?

עודכן ב: 25 דצמ 2023

אנו מנחשים כי במזווה ובמקרר שבמטבח הביתי שלכם, ישנן לא מעט רמיזות למטבח האיטלקי - מדפי הלזניה, דרך הניוקי ועד המסקרפונה.

מאחר והגעתם עד לכאן, אתם לבטח מתעניינים בהחלפת מערכת הישיבה הנוכחית בחדשה.

על דברים שאולי התפשרתם בעבר אין בכוונתכם להתפשר כעת, וזו הסיבה שאתם בוחרים להכניס את איטליה גם אל הסלון הביתי עם רכישת ספות איטלקיות מעוצבות!

אתם מחפשים ספה שלא תוכלו לקום ממנה, כזו שתעטוף אתכם בנוחות ושלא תפסיקו לקבל עליה מחמאות? אתם נמצאים במקום הנכון!

אנחנו ב"אקסלנט" שואפים לענות על הצורך של לקוחותינו בצורה מלאה, ולשזור ערך מרבי בכל אחד מהרהיטים שלנו. אתם עוד עומדים? שבו!

MADE IN ITALY – ייחודן של ספות איטלקיות

איטלקים – מבינים איכות. ישראלים – מעריכים איכות! ואכן, יותר ויותר ישראלים בוחרים להשקיע ברכישת ספות איטלקיות – כאלו המאופיינות בעמידות גבוהה, עיצובים מרשימים ופונקציות חכמות.

רגע לפני שאתם מתרווחים לכם על הספה החדשה שלכם, אנו שמחים להשיב לכם על השאלה "מדוע סלון איטלקי מעוצב בהכרח שווה יותר?":

  • האיכות הגבוהה – רגע לפני שאנחנו מדברים על איטליה, בואו נדבר לרגע על מדינה אחרת - סין. כידוע, המון רהיטים המוצעים למכירה בישראל הינם תוצרת סין, ואלו מאופיינים בעיצוב חביב ובעלות נוחה. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהחיסרון שלהם: תוחלת החיים הקצרה שמקורה בחומרים שאיכותם אינה גבוהה. כשאתם רוכשים ספה איטלקית מעוצבת, אתם רוכשים איכות - ספה עמידה שתוכלו ללוות אתכם שנים!

  • העיצוב המנצח – איטליה נחשבת לאחת המדינות המובילות והמשפיעות באופנה ובעיצוב. העיצובים האיטלקיים מאופיינים מצד אחד במודרניות ועדכניות, ומהצד השני בקלאסיות שובה. השידוך ההרמוני בין אלו (שלכאורה, מנוגדים לחלוטין), מעניק לכם את האפשרות ליהנות מעיצוב מנצח – טרנדי וקלאסי באותה הנשימה. דבר חשוב נוסף: אין זה סוד שהיופי חבוי בעיקר בדברים הקטנים, כך שבספות האיטלקיות ניתן דגש רב לרמות הגימור, ואלו בהכרח יהיו הגבוהות ביותר!

  • הנוחות האיטלקית – ספות איטלקיות עשויות מחומרים איכותיים – עור או בד, והרי שהנוחות לה אתם כמהים מותנית בהכרח באיכות. הספה כרהיט והסלון כחדר הם מרכז הבית, כך שראוי להשקיע בהם בנוחות חסרת פשרות!

  • רהיטים איטלקים חכמים – הסלון האיטלקי לא רק נוח, מעוצב ואיכותי, אלא גם חכם! ואיך "החוכמה" של מערכת הישיבה באה לידי ביטוי? בהתאמתה לצרכים הדינמיים שלכם! ישנו מגוון אדיר של ספות איטלקיות שנפתחות למיטה, מה שמאפשר לכם לנצל באופן מקסימלי את החלל ולהפיק ממנו יותר.

גם אתם רוצים להתחדש בסלון made in Italy? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כעת!

נשמח לאפיין לעומק את הצורך שלכם – מסוג הספה (נפתחת / עם ריקליינר), גודלה, עיצובה והתקציב העומד לרשותכם, ולהציע לכם בהתאם דגמים נבחרים. דבר אחד בטוח: תאמרו לנו GRAZIE!

לפרטים נוספים, התקשרו – 03-762-3835