אקסלנט רהיטים

8 מאי 20183 דקות

האם תג של רהיטים שמיוצרים באיטליה בהכרח משקף תג איכות?

עודכן ב: 4 מאי 2020

ובכן, כרגיל חזרנו מתערוכת העיצוב הגדולה בעולם עם המון תובנות. כפי שכבר כתבנו בבלוג הקודם, הביקור בתערוכת הרהיטים הגדולה בעולם הוא חוויה מרגשת ומלמדת בכל פעם מחדש.

קצת רקע כללי, כיבואנים ומומחים בכל הנוגע לרהיטים בכלל ורהיטים איטלקיים וריהוט חכם בפרט חשוב לנו לעבוד עם היצרנים הטובים ביותר בגלל מגוון רחב של סיבות. תערוכת הרהיטים במילאנו מאפשרת לנו לסקור לבחון ולהשוות את איכות העבודה את העיצובים ואת שלל החידושים בצורה מרוכזת. כחברה שמתמחת ביבוא של ריהוט איטלקי וריהוט חכם הדקויות הקטנות ביותר שלעיתים נראות לכם שוליות ולא חשובות, לנו הן חשובות מאוד ובעלות משקל מכריע. מדי שנה אנחנו רואים המון יצרנים של רהיטים מכל העולם אך הדגש הוא תמיד על יצרנים איטלקיים מכיוון שבדרך כלל איכות העבודה שלהם והעיצובים המדהימים שלהם הם בכמה רמות מהשאר.

אז השאלה המתבקשת היא האם רכישת רהיטים בכלל או ספות שנפתחות למיטה בפרט שארץ היצור שלהן באיטליה בהכרח מבטיחה לכם שתקבלו ריהוט איכותי?

התשובה לכך היא פשוטה מאוד וחד משמעית. לא, תג שאומר מיוצר באיטליה לא בהכרח מבטיח לכם תג איכות.

לעיתים קל מאוד להתבלבל כשאתם רוכשים ריהוט, במיוחד כשבחנות הרהיטים מבטיחים לכם שמדובר בריהוט איטלקי. ישנם מספר מקרים, המקרה הראשון הוא שמבטיחים לכם שמדובר בריהוט איטלקי אך בפועל מדובר בריהוט שמיוצר במדינה אחרת- עסקים רבים טוענים שהעיצוב של הריהוט שלהם הוא איטלקי אך בפועל מיוצר בסין/רומניה/בלגיה וכו'... (כתבנו על כך בעבר תוכלו לקרוא על זה כאן) המקרה השני והמקרה שנרצה לדבר עליו עכשיו הוא שאכן מדובר ברהיטים שמיוצרים באיטליה אך הרהיטים פשוט לא איכותיים.

איך זה קורה אתם שואלים? ובכן, כפי שיש ריהוט סיני זול ולא איכותי ובמקביל יש ריהוט סיני איכותי מאוד (שדרך אגב עולה כמו ריהוט איטלקי איכותי) כך גם יש ריהוט איטלקי זול מאוד ורחוק שנות אור מלהיות איכותי.

כחברה שמתמחה ביבוא של רהיטים תוצרת איטליה וספות נפתחות למיטה איכות העבודה ואיכות המוצרים היא חשובה לנו מאוד. העבודה לפני בחירת יצרן איכותי של רהיטים היא רבה ולא מסכמת בעיצוב מרענן. במיוחד כשמדובר במפעל שמייצר ספות שנפתחות למיטה וריהוט חכם. זאת מכיוון שמעבר לעיצוב ולנראות חשוב לרדת לעומק של הפרטים הקטנים. איכות המנגנון בספה נפתחת והעמידות שלו לאורך זמן, איכות המזרון וכמובן איכות הספה והנוחות שלה כמערכת ישיבה.

כל ספת אירוח שנפתחת למיטה חייבת להיות מיוצרת עם חשיבה ותשומת לב לכל הפרטים ובעיקר לפרטים הקטנים על מנת שהספה תהיה איכותית ועמידה במשך שנים רבות הן כמערכת ישיבה והן כספה שמשמשת למיטה.  אך זה לא נגמר בזה, לנו גם חשוב לבחון את התרבות וההיסטוריה של המקום בוא נמצא המפעל. למה זה טוב? ובכן, נקודות אלה יכולות לספר לנו המון על איכות המפעל ומוצריו. למשל, תרבות המקום יכולה להעיד במקרים רבים על איכות העבודה לאורך זמן וכמובן על יכולת ההתקדמות וההתפתחות של המפעל במקביל לקדמה הטכנולוגית והצרכים של הלקוחות. דוגמא אחת לכך היא העובדה שלנו היה חשוב מאוד לבחור את כל היצרנים שלנו ובמיוחד את היצרן של ספות האירוח שנפתחות למיטה כך שיהיו ממוקמים דווקא בצפון איטליה. היו לכך המון סיבות, אבל אחת הסיבות העיקריות הייתה בגלל שישנם פערים עצומים בין הצפון והדרום. ידוע שחלקה הצפוני של איטליה הוא מתקדם יותר גם מבחינה תעשייתית וגם מבחינה כלכלית, היסטורית וגם כיום.

כמובן שזה בנוסף לפערים העצומים ברמת איכות העבודה שאנחנו רואים מדי שנה בין צפון איטליה ודרום איטליה.

לסיכום:  רהיטים עם תג של מיוצר באיטליה לא מבטיח איכות. כמובן שבכל מקום ישנם מוצרים איכותיים יותר ומוצרים איכותיים פחות. תפעילו את שיקול הדעת שלכם, היזהרו מחיקויים ותעשו סקר שוק מקיף.

כך באמת תרכשו את המוצר הטוב ביותר עבורכם.
 

חזרה לבלוג 

#מערכותישיבהמחיר #הלבשתהבית #רהיטיםזוליםשעוליםביוקר #יבוארהיטיםאיטלקיים #ספותאירוח #ספותנפתחות #סלוןנפתחלמיטה #ספהנפתחת #פתרונותאירוח #ריהוטחכם #אקסלנטרהיטים #חנויותרהיטים #רהיטיםאיטלקיים #ריהוטאיטלקי #ספהמיטה #ספותנפתחותלמיטה #ספותאירוחנפתחותלמיטה